Wednesday, April 13, 2011

salah faham!!!

sedih, duka, x faham, knp mcm nie???? terasa ble kte x tau asal usul citew nye... terima kasih ctew kat ak.. sbb ko tau ak x kan bt mcm 2 kan.. x pnh terlintas kat ht ak nak wat mcm 2... sedey ak berpanjangan ble org da x berckp sngt dengan ak.. ak x ksh tp dulu bergurau senda skarang tidak lg... terasa diri ini di persalahkan.. x mengapa ak msty lalui nye... knp ak dibuat sebegitu ak sudah pown tahu..tp ak x berslah... ak seorg manusia yg tidak sempurna, salah faham membuat ak lebih dewasa... maaf itu ucapan ku.. terima kasih...

4 comments:

  1. hahahahaha.... kenapa la ko nie cpt sgt jump to conclusion aku tak salahkan ko pun....

    ReplyDelete
  2. ye la mandak x nak ckp ngn wani sngt...sdeyh taw...sngt2 sdeyh...wani x bleyh la mcm nie mandak...

    ReplyDelete
  3. Haha kau pulak yang toucing lebyh , aku plak yang post tp sumpah tak ada langsung terlintas dalam otak ngan hati aku ni nak ckp makndak ! swear to god , Aku x kan buruk kan sedare aku , untuk mengelak kan ader yang terkecil hati aku dah delete post tu , maaf kan saya , saya memng mcm ni , :)

    ReplyDelete
  4. len kali jgn mcm nie...ak x suke...keje bt cr keje k sha...ak x nak ko tlis mcm 2 lg...ak maaf kan ko..sbb ko 2 sdare ak jgk... klu ak gaduh ngn ko pown ko tetap sdare ak...lupe kan je k

    ReplyDelete